Sweearth
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Sweearth Server

HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

redbullkorven

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
redbullkorven

Antal inlägg : 4
Poäng : 23046

redbullkorven Empty
InläggRubrik: redbullkorven   redbullkorven I_icon_minitimefre apr 20, 2012 6:55 pm

Hej! Inte för att vara dum mot er men jag tycker att man får vänta jätte lång tid till man får svar av mod elr admins när man har frågat dom något. Elr jag får bara svar av Bakiz! han är snäll :DDDD men jag tycker ni borde bättra er!!!! scratch . jag har spelat på en annan server och där fick man svar direkt!

Senast ändrad av redbullkorven den fre apr 20, 2012 6:56 pm, ändrad totalt 1 gång (Orsak för redigering : !)
Till överst på sidan Gå ner
Melawor

Melawor

Antal inlägg : 52
Poäng : 23847

redbullkorven Empty
InläggRubrik: Savr :) :) :)   redbullkorven I_icon_minitimelör apr 21, 2012 11:32 am

Jag vet faktiskt inte vrf dem andra i Staff är sega på att svara men jag har inte kunnat vara inne på ett tag Razz men jag brukar svara på en gång.
Sen kan det ju bero på ett plugin vi har efter som vi blir på hoppade med frågor Tex nån har griefat nån har snott nått om det är nått sånt. Om det är såna frågor du inte blir svarade på så måste du göra en Ticket /Ticket new [Medelande] Tex /Ticket new Nån har griefat hoss mig.
För gör du det så hjälper dem dig fortare.
http://www.game-craft.org
isbiten3

isbiten3

Antal inlägg : 17
Poäng : 23771

redbullkorven Empty
InläggRubrik: mmmm vi vet men vi gör så gott vi kan   redbullkorven I_icon_minitimesön apr 22, 2012 2:14 am

vi gör så gott vi kan men ibland blir det för mycket och vi hinner inte med alla t.ex dig redbull du fråga samma sak flera gånger och jag svarade men du värkade inte se det. och andra spelare som frågar om hjälp och när vi säger ja? så säger dom ingenting
http://disco.fleo.se/?name=ISBITEN3
Meteor7

Meteor7

Antal inlägg : 5
Poäng : 23110

redbullkorven Empty
InläggRubrik: Sv: redbullkorven   redbullkorven I_icon_minitimesön apr 22, 2012 9:53 am

jag tycker att vissa admins och mods kan bättra sig på en viss sak när det gäller service. när man pratar med vissa admins och mods så går de till en annan bara för att de ropar på adminen eller modden man borde ha ett ställe i spawn som man sätter upp en skylt med sitt namn på och där blir det en väntelita
Melawor

Melawor

redbullkorven Empty
InläggRubrik: Sv: redbullkorven   redbullkorven I_icon_minitimesön apr 22, 2012 10:27 am

Eller så gör ni bara en ticket för i alla fall jag kollar om vi fått några nya tickets rätt ofta. Och om man gör en ticket hannar det som i en kö Smile
Meteor7

Meteor7

redbullkorven Empty
InläggRubrik: Sv: redbullkorven   redbullkorven I_icon_minitimesön apr 22, 2012 11:01 am

oken melawor men får man göra tickets även om de inte gäller greif
Melawor

Melawor

redbullkorven Empty
InläggRubrik: Sv: redbullkorven   redbullkorven I_icon_minitimesön apr 22, 2012 11:07 am

Jag du får göra tickets om allt du behöver hjälp med. Men du kanske inte ska göra en Ticket som det bara står Hej i Razz
Meteor7

Meteor7

redbullkorven Empty
InläggRubrik: Sv: redbullkorven   redbullkorven I_icon_minitimesön apr 22, 2012 1:16 pm

fattar nu tack
Sponsored content

redbullkorven Empty
InläggRubrik: Sv: redbullkorven   redbullkorven I_icon_minitime

redbullkorven
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Sweearth :: Nyheter-
Hoppa till: