Sweearth
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Sweearth Server

HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

Sweearth söker ny moderator

Gå ner 
+4
J_o_a_r
Meteor7
mooncart
isbiten3
8 posters
FörfattareMeddelande
isbiten3

isbiten3

Antal inlägg : 17
Poäng : 23771

Sweearth söker  ny moderator Empty
InläggRubrik: Sweearth söker ny moderator   Sweearth söker  ny moderator I_icon_minitimelör apr 14, 2012 8:13 pm

SweEarth söker ny moderator sök idag

Eftersom antalet användare på servern har ökat väldigt kraftigt de senaste tiden så har vi bestämt oss för att vi måste förstärka staff inför framtiden för att underlätta arbetsbördan för admins och mods som redan finns på servern.

Vi söker därför två nya moderator som har till uppgift att övervaka servern, upptäcka regelbrott, varna/banna spelare som bryter mot reglerna. Men det ingår även i en moderators uppgifter att svara på frågor som spelarna ställer om regler, kommandon etc. Så det gäller att man är väl insatt i hur servern fungerar. Det ingår även att man är aktiv på vårt forum och svarar på eventuella frågor och trådar som våra medlemmar skapar, detta för att få igång en aktiv community!

Ansökningar till att bli ny moderator skriver ni i denna tråden i eran ansökan vill jag ha svar på;
1. Beskriv utförligt varför skulle just du bli en bra moderator på SweEarth?
2. Hur är du som person?
3. Spelar du mycket på servern?
4. Är du beredd att lägga ned en del tid på att göra annat än och bygga på servern?
5. (viktig fråga) kommer du vara åtminstånde aktiv på forumet?
Vi i staff hoppas på att få in många bra ansökningar! Vi går löpande genom alla ansökningar och diskuterar dem, så en ny moderator kan bli utsedd när som helst från och med nu.

Lycka till!

melawor
isbiten3
BaKiz
BatteA

Senast ändrad av isbiten3 den mån apr 23, 2012 7:20 pm, ändrad totalt 2 gånger
Till överst på sidan Gå ner
http://disco.fleo.se/?name=ISBITEN3
mooncart

Antal inlägg : 2
Poäng : 23719

InläggRubrik: Sv: Sweearth söker ny moderator   Sweearth söker  ny moderator I_icon_minitimelör apr 14, 2012 8:31 pm

Svar: För att jag var en av dem första spelarna på servern,jag börja spela på den redan när den hette dxq.
Och för att jag kan många commands och hjälper folk gärna.

2. Hur är du som person?
Svar: Jag är en snäll kort kille som heter Daniel.
Jag är född 1999. Mina intressen är bordtennis handboll och datorer. Jag gillar att chatta med folk och att bara chilla och kolla på film eller spela.

Svar: Ja kanske 30-1h varje dag, oftast lite mer.

4. Är du beredd att lägga ned en del tid på att göra annat än och bygga på servern?
Svar: Ja det är klart jag är. Jag gillar inte att bygga extremt mycket så jag kan gärna göra lite.
Meteor7

Meteor7

Antal inlägg : 5
Poäng : 23110

InläggRubrik: Heej jag vill bli mod!   Sweearth söker  ny moderator I_icon_minitimesön apr 15, 2012 9:39 am

För att jag är van vid att svara på frågor eftersom att jag har en rätt så välbesökt stad. Ökenstaden.

2. Hur är du som person?

Jag är en glad kille som inte är tävlingsinriktad men ibland lite surpuppig.

Jag spelar på servern nästan varje dag. På vardagar brukar det bli efter 2-3. På helgerna så kan jag spela helatiden eftersom jag inte håller på med någon sport överhuvutaget!

Jag är som sagt redan väldigt aktiv i chatten p.g.a min stad och jag bygger inte så mycket men om jag råker göra det medans nån behöver hjälp så kan jag alltid komma tillbaka eftersom jag är gold och kan anvönda /back.

Hoppas ni väljer mig för det hade varit en av mina drömmar!
J_o_a_r

Antal inlägg : 1
Poäng : 22996

InläggRubrik: Hej! jag vill bli moderator för jag älskar servern och mina kompisar skulle tycka att det var as coolt! jag är väldigt glad och har spelat minecraft i ett år ungefär. jag är inne på severn nästan varje dag. jag är beredd på att hjälpa andra. :D    Sweearth söker  ny moderator I_icon_minitimeons apr 25, 2012 2:13 pm

: Very Happy
isbiten3 skrev:
SweEarth söker ny moderator sök idag

Eftersom antalet användare på servern har ökat väldigt kraftigt de senaste tiden så har vi bestämt oss för att vi måste förstärka staff inför framtiden för att underlätta arbetsbördan för admins och mods som redan finns på servern.

Vi söker därför två nya moderator som har till uppgift att övervaka servern, upptäcka regelbrott, varna/banna spelare som bryter mot reglerna. Men det ingår även i en moderators uppgifter att svara på frågor som spelarna ställer om regler, kommandon etc. Så det gäller att man är väl insatt i hur servern fungerar. Det ingår även att man är aktiv på vårt forum och svarar på eventuella frågor och trådar som våra medlemmar skapar, detta för att få igång en aktiv community!

Ansökningar till att bli ny moderator skriver ni i denna tråden i eran ansökan vill jag ha svar på;
2. Hur är du som person?
Vi i staff hoppas på att få in många bra ansökningar! Vi går löpande genom alla ansökningar och diskuterar dem, så en ny moderator kan bli utsedd när som helst från och med nu.

Lycka till!

melawor
isbiten3
BaKiz
BatteA
Katjan97

Poäng : 23102

InläggRubrik: Katjan igen ;P   Sweearth söker  ny moderator I_icon_minitimeons apr 25, 2012 3:39 pm

Nu är det så att jag har förstått mitt misstag och vill gärna försöka igen, i won't let u down.

Tror att ni redan vet ganska mycket om mig, eftersom jag redan varit moderator.

Saknar att vara det otroligt mycket, ;/

Hoppas ni förstår vad ni har att välja här? ;P

Ska ALDRIG svika er igen, om som bevis på det, om jag blir mod igen, så ska jag droppa alla mina diamanter

;D

P.S. Förstår om ni inte tror på mig längre och vill ha något nytt men om ni tycker det så hoppas jag att ni förstår vad ni går miste om! Wink

Ha de grett !

//Mvh Katjan<3
redbullkorven

Antal inlägg : 4
Poäng : 23046

InläggRubrik: redbullkorven   Sweearth söker  ny moderator I_icon_minitimeons apr 25, 2012 3:41 pm

JO jag svarar på frågor när folk frågar! och jag är snäll men inte för snäll när det gäller saker!

2. Hur är du som person?
Jag heter edde. jag är född 2000 jag är rättvis och snäll Very Happy

ja jag spelar 24:7 först på vardagar äter jag frukost sen spelar jag på servern till fem i åtta sen efter skolan spelar jag till 10.00 och vid tio kollar jag på tv Very Happy

ja jag är bärred på att svara på spelarnas frågor och jag svarar på en gång!

Ja jag är inne på forumet varranan dag och på servern 24:7

hoppas ni väljer mig Very Happy + jag vill gjärna interuva er :DDD elr hur det ni f*n stafas Very Happy
Loppanjo

Poäng : 23082

InläggRubrik: HEJ!!!   Sweearth söker  ny moderator I_icon_minitimeons apr 25, 2012 5:38 pm

Ni känner troligen igen mig för förut hette jag Optoprop på minecraft men jag har bytt account nu så nu heter jag Loppanjo för min kompis ville
börja spela minecraft igen så han fick tillbaka sitt account

Jag skulle bli en bra moderator för att jag tycker om att hjälpa folk och hindra hackers. Jag går redan runt och letar efter grifade saker för att berätta för en admin eller Moderator. jag skulle så gärna vilja hjälpa till mer på servern så att den blir säkrare från fuskare och roligare för dem andra.

2. Hur är du som person?
Som person är jag snäll, skojig, tycker om frågor och gillar att svara på frågor.

Ja jag spelar varje vardag minst 2,5 timmar och på helgerna nästan hela dagarna och kvällarna. varannan vecka ligger jag och spelar i sängen vardagar och helger och dygnar dem gångerna.

Ja, jag har byggt mitt hus och vet inte vad mer jag vill bygga så jag hjälper mest admins och moderatorer med att hitta griefers och hackers. Very Happy

jag kollar forumet 4 ggr per dag.
1.På morgonen
2.Vid lunch/lunchrasten
3.Kl 6 på kvällen
4.Precis innan jag lägger mig (kl.9)

Hoppas ni väljer mig Very Happy

MVH/ Loppanjo
ShadowResist

ShadowResist

Antal inlägg : 1
Poäng : 23066

InläggRubrik: Tjenare!   Sweearth söker  ny moderator I_icon_minitimetor apr 26, 2012 3:15 pm

Svar: Jag skulle bli en bra Moderator för att jag vill gärna hjälpa folk och att jag är inloggad så fort jag har tid med det.

2. Hur är du som person?

Svar: Jag är en ganska allvarlig person, men jag är ofta på humör att ha kul
och tar inte skämt så allvarligt! lol!

Svar: Ja, som jag skrev tidigare så är jag inne så fort jag har tid, vilket är ungefär 3-4 timmar om dagen.

Svar: Ja det är jag, jag gör lite av allt möjligt på servern faktiskt, men såklart så skulle jag hjälpa folk för det mesta om någon behöver hjälp!

Svar: Ja, jag kollar runt på forumet ofta för att kolla nya inlägg på forumet och kartan ibland också afro

Tack för mig då. PEACE OUT!
Meteor7

Meteor7

Antal inlägg : 5
Poäng : 23110

InläggRubrik: Sv: Sweearth söker ny moderator   Sweearth söker  ny moderator I_icon_minitimefre apr 27, 2012 1:58 pm

för att jag blir ofta behandlad som en mod av vissa nya som vill bli builder
2. Hur är du som person?

jag är en kul kille som älskar minecraft

jag spelar i princip (stavning) varje dag

ja absolut jag har två städer så jag e van vid att vara aktiv i chatten
5. (viktig fråga) kommer du vara åtminstånde aktiv på forumet

jag går även in här nästan varje dag också

hoppas ni väljer mig
Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Sponsored content

InläggRubrik: Sv: Sweearth söker ny moderator   Sweearth söker  ny moderator I_icon_minitime

Sweearth söker ny moderator
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Sweearth :: Övrigt-
Hoppa till: