Sweearth
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


Sweearth Server
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Fails och Fails !

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Melawor

Melawor


Antal inlägg : 52
Poäng : 22882
Join date : 11-11-23
Age : 26
Ort : Stockholm

Fails och Fails ! Empty
InläggRubrik: Fails och Fails !   Fails och Fails ! I_icon_minitimemån mar 19, 2012 9:39 pm

lägger upp en tråd här om fails
i denna tråd tänkte jag att vi kunde lägga upp fails då menar jag typ bilder filmer m.m
Till överst på sidan Gå ner
http://www.game-craft.org
Melawor

Melawor


Antal inlägg : 52
Poäng : 22882
Join date : 11-11-23
Age : 26
Ort : Stockholm

Fails och Fails ! Empty
InläggRubrik: Iphone Fail   Fails och Fails ! I_icon_minitimemån mar 19, 2012 9:43 pm

Efter som jag skapa tråden kan jag ju börja.Här om dagen såg ja en liten rolig grej på FaceBook det var en tjej som skolka och så när hennes mamma hade dragit till jobbet skulle hon sms sin kommpis och säga att hon kunde komma över. Men hon råka skicka till sin morsa.




FAIL







Bild :
Fails och Fails ! 42743010
Till överst på sidan Gå ner
http://www.game-craft.org
ztyx

ztyx


Antal inlägg : 4
Poäng : 22634
Join date : 11-12-22
Age : 25
Ort : nässjö

Fails och Fails ! Empty
InläggRubrik: lol   Fails och Fails ! I_icon_minitimelör mar 24, 2012 3:35 pm

haha!
Till överst på sidan Gå ner
isbiten3

isbiten3


Antal inlägg : 17
Poäng : 22806
Join date : 11-11-24

Fails och Fails ! Empty
InläggRubrik: WTF MOMENT PÅ SKYPE   Fails och Fails ! I_icon_minitimemån apr 23, 2012 7:26 pm

fick en lite wtf historia skriven till mig på skype [9:04:20 PM] Egyptiskt Miffo Surprised: Det var en gång en gammal gammal gammal bit
[9:04:33 PM] Egyptiskt Miffo Surprised: ...en bit av is....
[9:05:00 PM] Egyptiskt Miffo Surprised: En dag... Ville den biten gå ut och leka...
[9:05:32 PM] Egyptiskt Miffo Surprised: Men då sa hans mamma "nej du måste göra dina sysslor"
[9:08:09 PM] isbiten3: ok...
[9:16:05 PM] Egyptiskt Miffo Surprised: Då sa biten av is "men jag vill leka med alla dom andra bitarna"
[9:16:51 PM] Egyptiskt Miffo Surprised: Så biten av is rymde ut för att leka med dom andra bitarna
[9:17:01 PM] Egyptiskt Miffo Surprised: Men då hände det...
[9:17:36 PM] Egyptiskt Miffo Surprised: Biten blev bara mindre och mindre....HAN SMÄLTE!!
[9:18:17 PM] Egyptiskt Miffo Surprised: Biten av is fick panik och sprang så fort han kunde... Men inget kunde rädda biten nu
[9:19:31 PM] Egyptiskt Miffo Surprised: Han kände hur han blev svagare och svagare
[9:20:33 PM] Egyptiskt Miffo Surprised: Men plötsligt! En kall vind svepte förbi och biten av is klarar sig...
[9:22:30 PM] Egyptiskt Miffo Surprised: Sen levde biten av is lyckligt i alla sina dagar. Till och med den dagen då en mördare kidnappar biten och lägger honom i ett solarium!
[9:22:38 PM] Egyptiskt Miffo Surprised: SlUT!
Till överst på sidan Gå ner
http://disco.fleo.se/?name=ISBITEN3
Sponsored content





Fails och Fails ! Empty
InläggRubrik: Sv: Fails och Fails !   Fails och Fails ! I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Fails och Fails !
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Sweearth :: Övrigt-
Hoppa till: