Sweearth
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


Sweearth Server
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 SweEarth Söker ny Moderator !

Gå ner 
+10
Nils_Ballman
dybron
Katjan97
Risefal
eternalflare
scaler16
ztyx
fantasi7
ImZipper
Melawor
14 posters
FörfattareMeddelande
Melawor

Melawor


Antal inlägg : 52
Poäng : 22877
Join date : 11-11-23
Age : 26
Ort : Stockholm

SweEarth Söker ny Moderator ! Empty
InläggRubrik: SweEarth Söker ny Moderator !   SweEarth Söker ny Moderator ! I_icon_minitimemån mar 19, 2012 8:36 pm

SweEarth söker ny moderator sök idag

Eftersom antalet användare på servern har ökat väldigt kraftigt de senaste tiden så har vi bestämt oss för att vi måste förstärka staff inför framtiden för att underlätta arbetsbördan för admins och mods som redan finns på servern.

Vi söker därför två nya moderator som har till uppgift att övervaka servern, upptäcka regelbrott, varna/banna spelare som bryter mot reglerna. Men det ingår även i en moderators uppgifter att svara på frågor som spelarna ställer om regler, kommandon etc. Så det gäller att man är väl insatt i hur servern fungerar. Det ingår även att man är aktiv på vårt forum och svarar på eventuella frågor och trådar som våra medlemmar skapar, detta för att få igång en aktiv community!

Ansökningar till att bli ny moderator skriver ni i denna tråden i eran ansökan vill jag ha svar på;
1. Beskriv utförligt varför skulle just du bli en bra moderator på SweEarth?
2. Hur är du som person?
3. Spelar du mycket på servern?
4. Är du beredd att lägga ned en del tid på att göra annat än och bygga på servern?

Vi i staff hoppas på att få in många bra ansökningar! Vi går löpande genom alla ansökningar och diskuterar dem, så en ny moderator kan bli utsedd när som helst från och med nu.

Lycka till!

melawor
isbiten3
BaKiz
BatteA

G0D22
jepzipepzi
Till överst på sidan Gå ner
http://www.game-craft.org
ImZipper

ImZipper


Antal inlägg : 4
Poäng : 22739
Join date : 11-11-29
Age : 25
Ort : Arvika

SweEarth Söker ny Moderator ! Empty
InläggRubrik: IAmZippers mod ansökan!   SweEarth Söker ny Moderator ! I_icon_minitimetis mar 20, 2012 12:20 pm

1. Beskriv utförligt varför skulle just du bli en bra moderator på SweEarth?

Svar : Jag skulle bli en bra moderator för att jag tycker om att hjälpa folk och att ha kul. + Att jag spelat på servern länge! Smile

2. Hur är du som person?

Svar : Rolig, oftast glad, pålitlig, och Hjälpsam Smile

3. Spelar du mycket på servern?

Svar : Spelar varje dag om inte något annat kommer i vägen Smile

4. Är du beredd att lägga ned en del tid på att göra annat än och bygga på servern?

Svar : Självklart! Bygger nästan aldrig ändå Smile

Hoppas ni väljer mig Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
fantasi7

fantasi7


Antal inlägg : 1
Poäng : 22176
Join date : 12-03-20
Age : 26
Ort : forsbacka

SweEarth Söker ny Moderator ! Empty
InläggRubrik: fantasi7s ansökan till moderator   SweEarth Söker ny Moderator ! I_icon_minitimetis mar 20, 2012 10:01 pm

1. Beskriv utförligt varför skulle just du bli en bra moderator på SweEarth?
svar:jag tror att jag skulle bli bra moderator för att jag har haft en server med ganska många på förut så jag har ganska stor erfarenhet av att se till att folk inte fuskar eller förstör king
2. Hur är du som person?
svar:jag är väldigt snäll men rättviss och jag gillar att hjälpa till om nån behöver hjälp cheers
3. Spelar du mycket på servern?
svar:ja jag spelar varje dag på eftermiddag och på natten Sleep
4. Är du beredd att lägga ned en del tid på att göra annat än och bygga på servern?
svar:ja jag samlar nästan alltid material så jag gör gärna nåt annat lol!

jag skulle bli glad om ni väljer mig som en av dom två ni ska välja lol!
Till överst på sidan Gå ner
http://www.qj32.n.nu/
ztyx

ztyx


Antal inlägg : 4
Poäng : 22629
Join date : 11-12-22
Age : 25
Ort : nässjö

SweEarth Söker ny Moderator ! Empty
InläggRubrik: Sv: SweEarth Söker ny Moderator !   SweEarth Söker ny Moderator ! I_icon_minitimeons mar 21, 2012 1:49 pm

1. Beskriv utförligt varför skulle just du bli en bra moderator på SweEarth?

2. Hur är du som person?

3. Spelar du mycket på servern?

4. Är du beredd att lägga ned en del tid på att göra annat än och bygga på servern?


1.Jag anser att jag ska bli moderator för att jag spelar mycket på serven, jag kan de flesta commands och jag har varit mod innan så jag vet vilket ansvar man tar när man blir mod. Very Happy

2.Om jag ska vara ärlig så är jag en helt vanlig kille som gillar att sitta vid datorn, vara med kompisar och att idrotta.Jag är om jag får säga det skälv givmild och snäll. men jag kan bli ganska arg. Twisted Evil

3.Ja, det gör jag... jag är inte inne så mycket på kvällen men tidigt på eftermiddagen när ingen annan mod eller admin är inne på serven så på det sättet kan jag vara till nytta. Wink

4. ja. jag kommer t.e.x att kolla så att folk inte hackar Evil or Very Mad , jag kommer göra så att det blir en bra miljö för mina med spelare på SweEarth. Smile

att göra mig till mod är inte ett misstag. tongue

/mvh ztyx003 bounce


Senast ändrad av ztyx den tor mar 22, 2012 3:53 pm, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan Gå ner
scaler16




Antal inlägg : 1
Poäng : 22171
Join date : 12-03-21

SweEarth Söker ny Moderator ! Empty
InläggRubrik: scaler16 mod ansökan   SweEarth Söker ny Moderator ! I_icon_minitimeons mar 21, 2012 2:53 pm

1. Beskriv utförligt varför skulle just du bli en bra moderator på SweEarth?

svar 1 : jag är en spelare som hjälper folk direkt så att det inte blir tjat, jag ger råd med mera och gör allt som jag blir tillsagd av owners.

2. Hur är du som person?

svar 2 : Jag är en snäll och cool Cool kille som alltid gör det bästa för att andra ska bli nöjda och svar aldrig.

3. Spelar du mycket på servern?

svar 3 : JA! Det gör jag så fort jag kommer hem från skolan och träning, så fort jag kan helt enkelt.

4. Är du beredd att lägga ned en del tid på att göra annat än och bygga på servern?

svar 4 : Det är klart att jag gör. bygger inte så mycket ändå lol!
Till överst på sidan Gå ner
eternalflare




Antal inlägg : 1
Poäng : 22168
Join date : 12-03-22

SweEarth Söker ny Moderator ! Empty
InläggRubrik: Eternalflare mod ansökan   SweEarth Söker ny Moderator ! I_icon_minitimetor mar 22, 2012 7:01 pm

1. Beskriv utförligt varför skulle just du bli en bra moderator på SweEarth?

Svar : Jag är online 10-15 timmar per dan och jag älskar att ge och hjälpa folk , jag har varit owner och admins på egna och andra servers så jag vet lite. Jag är 15 som älskar att spela minecraft , det är så roligt att bygga , men jag vill göra mer och det är att hjälpa folk , jag kan hjälpa folk utan mod men med mod får jag större chanser och så kan jag förhindra folk som förstör min stad , treetopia .


2. Hur är du som person?

Svar : Rolig, glad, pålitlig, och Hjälpsam

3. Spelar du mycket på servern?

Svar : Beroende , typ 10-15 timmar , älskar verkligen denna servern

4. Är du beredd att lägga ned en del tid på att göra annat än och bygga på servern?


Svar : Ja Såklart.
Till överst på sidan Gå ner
Risefal




Antal inlägg : 9
Poäng : 22779
Join date : 11-11-24
Age : 28
Ort : Sibbhult

SweEarth Söker ny Moderator ! Empty
InläggRubrik: The master   SweEarth Söker ny Moderator ! I_icon_minitimesön mar 25, 2012 4:28 pm

1. Beskriv utförligt varför skulle just du bli en bra moderator på SweEarth?
Jag har varit moderator på gamecraft som var förra servern så jag kan detta utantill(för det mesta:P) jag är rejält aktiv då jag inte har tid till annat typ.
2. Hur är du som person?
Rolig, smart, sur ibland.
3. Spelar du mycket på servern?
mja har varit upptagen den senaste veckan, annars ja
4. Är du beredd att lägga ned en del tid på att göra annat än och bygga på servern?
Nej NEJ OCH ÅTER NEJ!! Fan jag har aldrig tid till detD:
nä men visst har jag tid till det:D
Till överst på sidan Gå ner
Katjan97




Antal inlägg : 2
Poäng : 22132
Join date : 12-03-29
Age : 26

SweEarth Söker ny Moderator ! Empty
InläggRubrik: Sv: SweEarth Söker ny Moderator !   SweEarth Söker ny Moderator ! I_icon_minitimetor mar 29, 2012 8:04 pm

1. Beskriv utförligt varför skulle just du bli en bra moderator på SweEarth?

Jag skulle bli en bra moderator för att jag gillar att hjälpa folk ( hjälper redan folk på servern ) som inte fattar något, för att jag vet hur det känns att vissa spelare iggar en och man vet ej hur man ska göra vissa saker. Vill inte att andra personer ska sättas i samma ställning, så vill hemskt gärna hjälpa till så gott det går.

2. Hur är du som person?

Jag är en mycket glad person, skrattar mycket men är allvalig när det gäller. Snäll, hjälpsam har jag fått höra om mina kompisar. På servern så ga jag bort över 10 diamanter i spawnen till noobsen för ca. 1 vecka sedan.

3. Spelar du mycket på servern?

Jag spelar då jag har tid och känner för det, det blir ofta 1 gång varje dag men inte varje eftersom jag rider m.m också. Försöker vara inne mycket eftersom jag har en lågprisbutik i Epicstaden som måste tas hand om så folk kan köpa saker dom behöver för ett lågt pris.

4. Är du beredd att lägga ned en del tid på att göra annat än och bygga på servern?

Ja, ofc! Bygger inte så mycket eftersom jag inte är så bra på det, så skippar helst att bygga saker anyway. Wink


Mvh Katjan97
Till överst på sidan Gå ner
dybron




Antal inlägg : 1
Poäng : 22116
Join date : 12-04-01

SweEarth Söker ny Moderator ! Empty
InläggRubrik: Sv: SweEarth Söker ny Moderator !   SweEarth Söker ny Moderator ! I_icon_minitimesön apr 01, 2012 9:31 am

1. Beskriv utförligt varför skulle just du bli en bra moderator på SweEarth?
Jag tror att jag skulle vara en bra moderator på SweEarth för att jag är trevlig och hjälpsam. Jag är oftast social i chatten och mogen:), känner även BatteA och BaKiz

2. Hur är du som person?
Lugn och trevlig oftast, använder inte x-ray eller liknande, utan spelar efter regler.

3. Spelar du mycket på servern?
Har nyligen börjat spela på servern men kommer nog framöver att spela mycket på servern.

4. Är du beredd att lägga ned en del tid på att göra annat än och bygga på servern?
Ja självklart. hjälpa folk, kolla efter fuskare mm.
Till överst på sidan Gå ner
Nils_Ballman




Antal inlägg : 1
Poäng : 22116
Join date : 12-04-01

SweEarth Söker ny Moderator ! Empty
InläggRubrik: Sv: SweEarth Söker ny Moderator !   SweEarth Söker ny Moderator ! I_icon_minitimesön apr 01, 2012 8:16 pm

1. Beskriv utförligt varför skulle just du bli en bra moderator på SweEarth?
jag tror att jag kan bli en bra moderator för att jag är mycket aktiv hjälper gärna till om någon ber om det, kanske inte nog mkt aktiv i chatten men jag ska jobba på det, jag känner bakiz, BatteA o dybron också Smile
2. Hur är du som person?
lugn och glad person, jag använder inte och har aldrig använt fusk.
3. Spelar du mycket på servern?
jag har spelat i 2-3 veckor PÅ denna GYRMMA SERVER tror jag, jag mins inte riktigt när jag började. jag spelar väldigt mycket tyker jag i alla fall.
4. Är du beredd att lägga ned en del tid på att göra annat än och bygga på servern?
jag det är jag som jag sa tidigare jag hjälper gärna till med allt man ber om Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Loppanjo




Antal inlägg : 2
Poäng : 22112
Join date : 12-04-02
Age : 25
Ort : Västerås

SweEarth Söker ny Moderator ! Empty
InläggRubrik: Ansökande till Moderator   SweEarth Söker ny Moderator ! I_icon_minitimemån apr 09, 2012 6:04 pm

1. Beskriv utförligt varför skulle just du bli en bra moderator på SweEarth?

Jag skulle bli en bra moderator för jag tycker om att hjälpa moderatorer då jag hjälpte Dybron med att bygga väg i Euphoria och hjälper redan vissa när inga admins eller mods är inne.
Jag vet ganska många regler i huvudet fast tog miste på EN Sad

2. Hur är du som person?

Som person är jag jätte snäll och kram goo jag blir inte lätt upp retad och kan kontrollera mig själv.

3. Spelar du mycket på servern?

Ja jag spelar nästan varje dag och på påsklovet dygnade jag två dar i rad bara på servern Very Happy

4. Är du beredd att lägga ned en del tid på att göra annat än och bygga på servern?

Ja jag har redan byggt ett hus och utforskat många grottor och gör inte mer än att gå runt och kolla om nån admin eller mod behöver hjälp med nåt.
sen har jag lekt lite polis på gatan och kollat om nån griefat på trotoaren i WYRE, hände några gånger
Så ja jag spelar ganska mycket på servern Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
TobbKrizz




Antal inlägg : 1
Poäng : 22116
Join date : 12-04-01
Age : 25
Ort : Sandåkra

SweEarth Söker ny Moderator ! Empty
InläggRubrik: Sv: SweEarth Söker ny Moderator !   SweEarth Söker ny Moderator ! I_icon_minitimetis apr 10, 2012 5:10 pm


1. Beskriv utförligt varför skulle just du bli en moderator på SweEarth?

Jag gillar att hjälpa folk som behöver hjälp med något. Jag kommer fixa grief om det är någon som har griefat och banna/jail den som har grifat. och jag är väldigt hjälpsam.

2. Hur är du som person?

Jag e snäll, glad, ärlig och så klart hjälpsam! men jag kan bli väldigt allvarlig när det väl gäller också Smile

3. Spelar du mycket på servern?

Japp, det gör jag .. på lovet satte jag uppe på natten och spelade för jag gillar servern så mycket Smile

4. Är du beredd att lägga ned en del tid på att göra annat än och bygga på servern?

Ja, det är jag. Jag är och kommer alltid vara beredd!
Till överst på sidan Gå ner
redbullkorven




Antal inlägg : 4
Poäng : 22076
Join date : 12-04-10
Age : 23
Ort : timmernabben

SweEarth Söker ny Moderator ! Empty
InläggRubrik: Sv: SweEarth Söker ny Moderator !   SweEarth Söker ny Moderator ! I_icon_minitimetis apr 10, 2012 8:25 pm

Tjo! söker till moderator! :DDD

1. Beskriv utförligt varför skulle just du bli en bra moderator på SweEarth?

Jo för att jag tror att jag skulle bli en bra mod för att jag gillar att hjälpa folk och svarar alltid på folks frågor! Very Happy

2. Hur är du som person?

pålitlig, glad :DDD,rolig oftast Very Happy

3. Spelar du mycket på servern?

Ja det kan man säga! jag började ju på den idag men jag har spelat på den sän dess så ja :DDDDDDDDDD

4. Är du beredd att lägga ned en del tid på att göra annat än och bygga på servern?

jaja jag gillar att göra saker på mc och bygga :DDDDDDD fast gillar att hjälpa folk och sånt + jag är bra på att bygga! Very Happy

Hoppas att ni väljer mig Embarassed

// MVH The redbullkorven
Till överst på sidan Gå ner
dIcapit8Or




Antal inlägg : 1
Poäng : 22066
Join date : 12-04-11

SweEarth Söker ny Moderator ! Empty
InläggRubrik: Sv: SweEarth Söker ny Moderator !   SweEarth Söker ny Moderator ! I_icon_minitimeons apr 11, 2012 9:41 am

1. Beskriv utförligt varför skulle just du bli en bra moderator på SweEarth?

Jag gillar att hjälpa folk, och inte bara använda det för eget syfte.

2. Hur är du som person?

Snäll,Skriver Inte fula ord i chatten,pålitlig och glad.


3. Spelar du mycket på servern?

Ja det kan man säga jag började på den i går men har spelat på den sen dess.


4. Är du beredd att lägga ned en del tid på att göra annat än och bygga på servern?

Ja jag är berädd på att göra en annan massa saker på servern.

Hoppas att ni väljer mig cyclops

//MVH dIcapit8Or
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





SweEarth Söker ny Moderator ! Empty
InläggRubrik: Sv: SweEarth Söker ny Moderator !   SweEarth Söker ny Moderator ! I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
SweEarth Söker ny Moderator !
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Sweearth söker ny moderator

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Sweearth :: Övrigt-
Hoppa till: